10 Temmuz 2012

"travel wardrobe"

haritalara hastayım. haritalar çok süper şeyler, çok estetikler, eğlenceliler vs.
haritalı eşarplar çıkarmıştı pierre cardin yıllar önce, her renginden almıştım. :O lisedeydim. hey gidi...
harita desenli kalemlerim, defterlerim falan hiç eksik olmadı galiba; ve sahici haritalar tabii, duvarlarda.

bu elbiseleri görünce bir hoş oldum. "enee.." dedim. giymek için değiller. hepsi kağıttan sonuçta. kağıttan olmasalar ve giymek durumunda kalsam kırmızılı-parisli olanı düşünebilirdim herhalde, bilmiyorum...
bunlar daha ziyade duvara asmak için. :) ev için düşünmem ben, lakin ki benim bir dükkanım olsaydı, ki olacak, bunlardan alırdım bir tane mutlaka, asardım... tatlılar.






4 yorum:

NeLLy dedi ki...

pekala giymek için de yapılabilir gibi duruyor bunlar. niye yapmamışlar?

Nur. dedi ki...

kumaşları yokmuş nelly...

NeLLy dedi ki...

sen yap, giyelim.

Esra Uygun dedi ki...

haritalı eşarbını hatırlıyorum :)