1 Eylül 2012

ceylan ve çantası.

aslında, ceylan ve çantası ve bilekliği ve cüzdanı ve ceketi ve şalı.
bakalım:
arkadaşımın çok tatlı vintıç çantası bu kaydı kayıtlamamın sebebi. aşırı güzel. beraber bir eskiciden almıştık, bayıldımdı. hâlâ bayılıyorum. elli yıl öncesinin falan galiba. coach.
cüzdanı da vintıç, belli oluyor zaten, onu da bir eskiciden almış.
bilekliğine de bayıldım, o da çok sade ve çok şık.
ceketi de galiba yirmi yıl öncesinin falan.
şalı da çok güzel. (bu şaldan bir onda var, bir bende, bir de meyye'de. güle güle kullanıyoruz.)
özetle, insanın böyle abartıdan uzak, sade ve şık ve çok zevkli kankası olsun.............. amin.



 

 


 

 

 

5 yorum:

emilianata dedi ki...

böyle vintage parçalara deli oluyorum:)

Adsız dedi ki...

merhaba, çantaları çok beğendim böyle parçaları nereden bulduğunuzu öğrenebilir miyim?

Ümmü

Nur. dedi ki...

londra'daki vintage shop'lardan genellikle.

NeLLy dedi ki...

bu şaldan bende de var sanki? rengi biraz daha açık ama.

Nur. dedi ki...

seninki uççuk pembe kanka. ondan da bir kişide daha vardı ama kimdi hatırlayamadım ha.