23 Aralık 2012

skincare.

bir cilt bakımı yazısı da yazayım dedim, eksik kalmasın (bi' yerim falan şişmesin).

uzun bir zamandır skincare'imi fotoğraflarda görülen ürünlerle idame ettiriyorum ben, biri hariç. onun dışında hepsini tavsiye edeceğim şimdi. bakın...



çlçk
 

kiehl's midnight recovery concentrate çok süper bir gece bakımı şeysi. içinde her türlü doğal yağ mevcut. yatarken bir-iki damla sürüyorsun, sabah prenses gibi kalkıyorsun (yersen).
la roche-posay effaclar duo ise meyye'nin tavsiyesiyle alıp son derece memnun kaldığım bir başka skin perfection ürünü. bunu da gündüz kullanıyorum. sürdükten sadece 2-3 dakika sonra yüzü pürüzsüz bir hal alıyor, iyi hissediyor insan kendini. ciltteki ufak tefek kusurları da gideriyor zamanla.

 

queen helene mint julep masque da meyye'nin tavsiyesiyle aldığım bir maske. haftada bir kez de bunu kullanıyorum. gözenekleri gerçekten sıkılaştırıyor. birçok maske denedim bugüne kadar, bunun gibisini görmedim. bunun dışında önerebileceğim bir maske daha var, babor pure mask. o da gerçekten uzun süren araştırmalarım sonucu ulaştığım çok şahane bir kil maskesi.
haftada bir kullandığım temizlik ürünü ise origins scrub. bu da bugüne kadar denediğim en iyi scrub. zaten bu yazıyı yazıyor olma sebebim yıllar süren deneme-yanılmadan sonra devamlı kullandığım ürünlere artık kavuşmuş olmam. işte bu da onlardan biri. asla bırakmam. resmen yüzüm canlanıyor bunu kullandıktan sonra. böyle bildiğin güzelleşiyorum yani. inanılır gibi değil.
günlük olarak da yine origins'in yıkama jelini kullanıyorum. origins ürünleri tamamen doğal, mış, öyle diyorlar.  ne kadar doğallar bilmem ama çok güzel kokuyorlar valla. içini açıyorlar insanın.



göz çevresi için gönül rahatlığıyla kullanabildiğim tek nemlendirici kiehl's creamy eye treatment. gözlerim için hiçbir şey kullanmadım bugüne kadar. çok hassas bir bölge göz çevresi, hiçbir şey sürmek istemedim. ama bu nemlendirici beni hiç rahatsız etmiyor. aksine faydasını görüyorum. (göz çevrem nemleniyo yani.)
yüzüm için kullandığım nemlendirici ise isis pharma'nın. aynısının vücut için olanını da kullanıyorum. nemlendiricilere düşmandım aslında. sürdüğüm zaman varlığını hissetmek istemiyorum hiçbir kremin ben. ama bunlar anında kayboluyor. tedavi edici özellikleri de var. memnunum.



vazelingillerden olan bu rosebud salve'ı da çantamdan çıkaramıyorum. özellikle dudak bakımı için harika. tırnak dipleri için vs. bu bitince muhtemelen tipini beğendiğim yeni bir vazelin alacağım çantama. burda bir marka tercihine gerek yok haliyle. 































gelelim buna. lush'ın ürünleri bana her zaman çok dandik, çok pop geldi. çok güzel kokmaları dışında bir numaraları olduğunu sanmıyorum. bu maskeyi de bir heves aldım, o kadar iğrenç geldi ki anlatamam. yüzüme sürdüğüme bin pişman oldum. kullanmayın kankalar.


bunları da çantamdan eksik etmiyorum. edemiyorum çünkü. gün içinde yüzünüzün kirlendiğini hissedersiniz ya, yağlandığını... bu yağı-kiri emici (kreç sökücü) kağıtçıklar harika, anında temizliyor yüzünüzü. birçok yerde satılıyordur eminim, ben body shop'tan alıyorum.

evet. bu kadar. bunlar bana yetiyor da artıyor bile. daha fazlasını kullanmaya tahammül edemem sanırım. 
bugüne kadar birçok şey denedim, hiçbiri beni şu yukarıdakiler kadar memnun etmedi. inşallah ilişkimiz uzun soluklu olur kendileriyle.................

sağlıcakla.

4 yorum:

leylamerve dedi ki...

origins ürünlerini türkiyede nereden alıyorsunuz acaba?

ayşe ç dedi ki...

cildinin temizliği kısa süreli görüşmemizde dikkatimi çekmişti büşra, o yüzden bu tavsiyelere ayrıca dikkat kesildim. temizleme, nemlendrme hepsini içeriyor dimi bunlar. iyi ya, bunlardan bulmaya bakayım ben : )

ceylan öztürk dedi ki...

ben geceleri uyumadan bi de sabahları uyanınca birer kez yüzümü ülfet zeytinyağlı sabunlarıyla yıkıyorum.
hem gergin hem zengin hem temiz hem canlı hem taze hem diri hissediyorum.

insanlar "aman allahım cildinin ceylanlığını neye borçlusun" diye sorduklarında onlara şöyle söylüyorum:

ülfet sabunları!

ülfet sabunları!

Nur. dedi ki...

@leylamerve origins ürünlerini türkiye'den almıyorum. yok sanırım satan bir yer buralarda. :/