29 Nisan 2012

"en iyisi pencere."

şu pencerenin sahibi olmayı özlüyorum ben şu an. artık değilim nitekim. 

25 Nisan 2012

hayal kurmak gerekirse.

you and me driving. got the radio on. got the wheels in motion.




24 Nisan 2012

dishoom.

bugün oradan bir arkadaşla görüşmüş, kendisine olan özlemim ve hindistan'ı ziyaret etme hayallerim nüks etmişken hindistan'lı bir şeyler paylaşayım dedim.

dishoom londra'da bir kafe; hint yemekleri, ama özellikle de bombay'ınkileri yedirmek için açılmış. hintli iki arkadaşımdan biri, zeny götürmüştü beni buraya. hint yemeklerini çok beğenerek kendimi şaşırtmış ben aslında masala zone'cuyum. ama dishoom da çok güzel yani. adı bi' kere çok güzel. "dishoom" özünde bir yumruk efekti. evet. hint filmlerinde duyuluyo bolca hani, dişuuumm dişuumm diye yumruk sallıyo adamlar, onun yazılışı. çok komik bence. zaten ortam da çok hoş, böyle samimi falan.

orada çektiğim üç beş resimle kapatacağım bu kaydı ben. londra'da ikamet eden, gidip kafeyi yakından görmek isteyen varsa şuradan bakabilir diğer fotoğraflara ve bilgilenebilir: http://www.dishoom.com/

ha, bu ikinci resimdeki hamburger de şey, bombay'ın en meşhur yiyeceğiymiş. içinde et değil patates var. fakirlikten tabii, et değil patates koyabilmişler hamburgerin içine, bunu "unique" bir şey gibi sunup meşhur etmişler, londra'da pazarlıyolar. olaya gel.......
dördüncü fotoğraftaki de zeny. çokzel dimi.






9 Nisan 2012

the black keys - lonely boy

...ve oktay usta duruşlu abinin dansıyla şahaneleşmiş klibi.


afiyet olsun.