19 Haziran 2012

isveç norveç danimarka, belçika belçika hollanda.

yarın yirmi haziran. yani doğum günüm. yarından itibaren muhtemelen tam bir ay boyunca çok fazla koşturucam. blog'a doğru düzgün bir şeyler yazmaya fırsat bulamam sanırım. bu arada utanmazsam instagram'dan paylaşırım ufak tefek ne varsa. ama yok yok, bulurum ben vakit. siparişlediğim etekleri alıp fotoğraflamam lazım, onları paylaşıcam daha. tabii.
bugün, yarının anlam ve önemine uygun bi' şeyler paylaşayım dedim. tam iki sene önce doğum günümü brüj'de kutlamıştım. burada. interrail hatırası işte... (bi' ara da bi' interrail yazısı yazsam güzel olur galiba. evet.) 
yirmi haziran iki bin on güzel bi' gündü valla. hava çoook serindi, hatta biraz yağmurluydu. (serin ve biraz yağmurlu bi' havanın güzel olmaması beklenemez tabii dimi.) işte bunlar da o günden kalanlar...













 























daha çok fotoğraf var tabii. ama maksat bunlarla hasıl oldu nasılsa. ben de o günleri anmış oldum. 
ve kaçtım.

1 yorum:

nergisce dedi ki...

Dönüsünde bizide fotograflarla senlendirirsin :) iyi tatiller